логотип ливс логотип крафт логотип кавалирис

RU

MD

Garanție

Garanție de mobilier

Garanție de mobilier se efectuează în condițiile și în termenele stabilite de Legea Ucrainei "cu Privire la protecția drepturilor consumatorilor". Termenul de garanție se calculează de la data preluării (de livrare) mobilier la client.

Schema de lucru:

Dacă aveți pretenții față de calitatea mobilei la client, trebuie să vă formular de reclamație/cerere în formă liberă și trece-l în magazin, în care a fost făcută de cumpărare a mărfurilor. Dacă există posibilitatea de a fotografia un motiv de reclamație de la un aparat de fotografiat digital, și trimite la adresa de e-mail fabrica cu informații complete despre cumpararea (oraș, NUMELE, prenumele cumpărătorului, magazin, numele modelului, tesatura, etc.).

Condiții de garanție:

1. Termenul de garanție a produsului este de 18 luni de la data fabricației. Termenul de garanție începe de la data livrării produsului la client acasa.

2. Garanție include efectuarea lucrărilor de reparații și înlocuire piese defecte produse. Termenul de garanție în acest caz se prelungește pe perioada de aflare a produsului în reparații.

3. Durata de viață a produsului este de 10 ani.

4. În cazul în care achiziționarea de mobilier cu discount - reclamațiile privind calitatea și aspectul nu sunt acceptate.

5. Dezavantajele produselor, constatate în cadrul termenului de garanție și apărute din vina Fabricii, va fi gratuit eliminate Serviciul de Fabrica.

6. Cerere de aspectul produsului, некомплекту, precum și necorespunderea comenzii se primesc numai de la primirea produsului. În viitor, astfel de afirmații nu sunt acceptate, toate lucrările se efectuează numai de către cumpărător.

7. Fișei cu date de produs este certificat de garanție, care este o dovadă satisfăcătoare starea produsului la momentul achiziției. De garanție semnat de către vânzător și cumpărător.

Condițiile de returnare:

Pe Cumpărătorii magazinului nostru online se aplică toate drepturile prevăzute în Legea Ucrainei "cu Privire la protecția drepturilor consumatorilor".

De returnare și schimb de mărfuri sunt reglementate de articolul 8 și articolul 9 din Legea din Ucraina "cu Privire la protecția drepturilor consumatorilor".

În conformitate cu articolul 8 Drepturile consumatorului în cazul procurării mărfurilor le-a mărfii de calitate necorespunzătoare din Legea Ucrainei "cu Privire la protecția drepturilor consumatorilor":

1. În caz de depistare a lungul stabilit de garanție șir de deficiențe consumatorul, în modul și în termenul stabilit de legislație, are dreptul de a solicita:
  1) reducerea proporțională a valorii;
  2) gratuit înlăturarea deficiențelor produsului într-un termen rezonabil;
  3) rambursarea cheltuielilor pentru remedierea marfii.

În cazul depistării în limita termenului de garanție dezavantaje semnificative, apărute din vina producătorului (vânzătorului, prestatorului), sau de manipulare a mărfurilor, confirmate după caz avizul de expertiză, consumatorul, în modul și în termenele stabilite de legislație și pe baza obligatorii pentru părți de reguli sau de contract, are dreptul, la discreția sa, să ceară de la vânzător sau producător:
  1) rezilierea contractului și returnarea plătită pentru mărfurile unei sume de bani;
  2) de a solicita înlocuirea produsului pentru același produs sau similare, din rîndul disponibile la vânzător (producător), marfa.

14. Cerințele consumatorului, prevăzute la prezentul articol, nu vor fi satisfăcute, în cazul în care vânzătorul, producător (întreprindere, care satisface cerințele consumatorului, stabilite în prima parte a acestui articol) vor demonstra că deficiențele produsului au apărut ca urmare a încălcării de către consumator a regulilor de utilizare marfă sau de stocare. Consumatorul are dreptul de a participa la verificarea calitatii marfii, personal sau prin reprezentantul său.
Restituirea sau schimbul de mărfuri se realizează numai conform scris de ieșire autorizat de producător de garanție centru de service despre faptul, că condițiile de exploatare a produsului nu sunt încălcate.

În conformitate cu articolul 9 Drepturile consumatorului la achiziționarea produsului de calitate corespunzătoare din Legea Ucrainei "cu Privire la protecția drepturilor consumatorilor":

1. Consumatorul are dreptul de a face schimb de непродовольственный marfa de calitate corespunzătoare pe aceeași vânzătorul de la care a fost achiziționat, în cazul în care marfa nu a satisfăcut-l în formă, gabarite, model, culoare, mărime sau din alte motive nu poate fi utilizat conform destinației.
Consumatorul are dreptul de a face schimb de bunuri de calitate corespunzătoare, în termen de paisprezece zile de la data cumpărării.
Schimbul de bunuri de calitate corespunzătoare se efectuează, dacă el nu a fost folosit și, dacă este păstrat aspectul, proprietățile de consum, sigilii, etichete, precum și de decontare document eliberat consumatorului împreună cu comercializate de marfă.
Lista mărfurilor care nu pot fi înlocuite (nerambursabile) (172-94-n) în temeiurile indicate în prezentul articol se aprobă de către Cabinetul de Miniștri al Ucrainei.

2. Dacă, la momentul schimbului de produse similare produs nu este în vânzare, consumatorul are dreptul sau de a dobândi alte bunuri din componentele sortimentului respectiv recalcularea valorii de, sau de a rupe contractul și de a lua înapoi banii în mărimea costului mărfurilor returnate, sau de a efectua un schimb de bunuri similare, la prima încadrarea produsului respectiv în vânzare. Vânzătorul este obligat, în ziua intrării mărfurilor în vânzare informeze consumatorul, necesită un schimb de bunuri.

3. La rezilierea contractului de vînzare-cumpărare decontări cu consumatorul se calculează pornind de la valoarea mărfii pe timpul lui de cumpărare. Bani achitate pentru mărfurile returnate de către consumator în ziua de reziliere a contractului, iar în caz de imposibilitate de a restitui banii în ziua de reziliere a contractului, în alt termen, prin acordul părților, dar nu mai târziu decât în termen de șapte zile. În celelalte cazuri, trebuie să contactați centrul de service și de a beneficia de serviciul de garanție gratuită.

Natura defectului determină expert întreprinderii, care constituie în urma unei examinări, mobilier actul de expertiză, despre ce informează cumpărătorului.

Cazuri când nu se face service în garanție:

- Expirarea termenului de garanție.
- De neîndeplinire a condițiilor de utilizare, la exploatarea de mobilier in zonele umede.
- Disponibilitatea pe un produs deteriorări mecanice.
- Contra unor sarcini de mecanisme de transformare.
- De deteriorare a produsului sau a pierderii în urma circumstanțelor de forță majoră (element, incendiu, inundație, accident, utilizarea necalitative de fonduri pentru îngrijirea de mobilier și așa mai departe).
- Prejudiciului produs ca urmare a intenționate sau eronate acțiuni ale consumatorului.
- De deteriorare a produsului, cauzate de sau în interiorul articole de obiecte străine, lichide, animale, insecte, etc.
- Prezența urmelor de intervenție străină în produsul sau repararea produsului, de sine stătător sau de către organizații, întreprinderi sau persoane fizice, care nu sînt împuternicite cu acest Fabrică.
- Prejudiciului produs ca urmare a modificărilor în structura sa.
- Utilizarea produsului în scopuri de producție.
- Pe tapițerie și huse de perne realizate din tesatura de cumpărător.
- În lipsa completat în mod clar, lizibil sau prezența de garanție de modificări și completări.

În aceste cazuri, vânzarea de servicii se efectuează din contul cumpărătorului Фабричным economice.

Defecte de mobilier nu sunt:

1. Diferențe minore în nuanțe și texturi de placare a țesuturilor și a pieilor.

2. Diferențe minore în nuanțe de culoare și contrast desenului de vopsea (de decor).

3. Ușoare cutele de pe облицовочном material moale de elemente care apar după îndepărtarea sarcinilor de dispariție și, după o ușoară netezire a mână.

4. Abaterea de la dimensiuni ± 2-3см. la un produs (conform GOST 19917-93).

5. Mici, fisurile (efect de fisurare), abraziuni mobilier de acoperire din piele, apărute în procesul de exploatare a mobilierului.

Cerere de contaminare a articolelor apărute în procesul de exploatare a mobilierului, NU sunt ACCEPTATE!